Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την υπόθεση ομηρίας στη Λάρισα, όπου ένας 50χρονος κρατούσε παράνομα την πρώην σύζυγό του μέσα στο σπίτι της, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιούσε ζωντανή μετάδοση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας, ο κατηγορούμενος εμφανίζεται να κρατά τσεκούρι και δοχείο με εύφλεκτο υγρό, απειλώντας ότι θα βάλει φωτιά στο σπίτι. Παράλληλα, δίνει συνεχώς εντολές στη γυναίκα να μετακινείται μέσα στην κατοικία και στη βεράντα, ενώ το ηχητικό του βίντεο έχει αφαιρεθεί.
Η κινητοποίηση των Αρχών ήταν άμεση, με ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, διαπραγματευτή, πυροσβεστική και ΕΚΑΒ να σπεύδουν στο σημείο. Οι διαπραγματεύσεις με τον 50χρονο διήρκεσαν αρκετές ώρες, με τους αστυνομικούς να προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο και να τον πείσουν να παραδοθεί χωρίς να κινδυνέψει η γυναίκα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης ζητούσε να δει συγκεκριμένους δικαστικούς λειτουργούς, θεωρώντας ότι είχαν ευθύνη για αποφάσεις που αφορούσαν την επικοινωνία του με τα παιδιά του. Μάλιστα, έπειτα από δικό του αίτημα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγγελική λειτουργό, χωρίς ωστόσο να μεταβληθεί άμεσα η στάση του.
Η υπόθεση ξεκίνησε όταν ο 50χρονος εισέβαλε στην κατοικία της πρώην συζύγου του, παραβιάζοντας τους περιοριστικούς όρους που είχαν επιβληθεί σε βάρος του, και την κράτησε όμηρο απειλώντας ότι θα πυρπολήσει το σπίτι.
Τελικά, ύστερα από πολύωρη επιχείρηση, παραδόθηκε χωρίς να υπάρξει τραυματισμός. Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο, όπου η συνήγορος της πρώην συζύγου ζήτησε τη λήψη μέτρων προστασίας για την εντολέα της.
Ο ίδιος, από την πλευρά του, υποστήριξε ενώπιον του δικαστηρίου ότι η γυναίκα δεν κινδυνεύει από εκείνον, δηλώνοντας πως «θα έδινα και την καρδιά μου για να ζήσει εκείνη και εγώ να πεθάνω».
Η εκδίκαση της υπόθεσης αναβλήθηκε για την Παρασκευή 26 Ιουνίου, ενώ ο 50χρονος παραμένει κρατούμενος, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για ενδοοικογενειακή βία, παραβίαση δικαστικής απόφασης και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.











