Σε δυο συλλήψεις προχώρησαν οι αστυνομικοί, για την αφαίρεση χρηματοκιβωτίου με 4.000 ευρώ από κατάστημα ψιλικών στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για έναν 19χρονο και έναν 23χρονο οι οποίοι μπήκαν στο μαγαζί και πήραν το χρηματοκιβώτιο την ώρα που άλλοι δυο συνεργοί, απασχολούσαν τον υπάλληλο πιάνοντας του την συζήτηση.
Στο αυτοκίνητο τους, βρέθηκαν 1100 ευρώ τα οποία και παραδόθηκαν στον ιδιοκτήτη του καταστήματος.












